ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

ღ♥ღسکــــــوت ســـــــردღ

چرا بی خبر رفتی؟

مگر نگفته بودم عاشق شدن یک بار هست و دیگر عاشق کسی نمیشوم؟

مگر نگفته بودم اگر عاشقی هیچگاه مرا تنها نمیگذاری

پس تو عاشقم نبودی ، همه حرفهایت دروغ بود ،

عشقی در دلت نبود ، سهم من از با تو بودن همین بود!

باورم نمیشود رفته ای و بار سفر را بسته ای

دلم به تو خوش بود ، چه آرزوهایی با تو داشتم ،  

نمیدانی که شبها یک لحظه هم خواب نداشتم

رفتی و من چشمهایم خیس شد روزهای زندگی ام نفسگیر شد

رفتی ؟ بدون یک کلام حرف گفتنی!

کاش میگفتی که دیگر مرا نمیخواهی و بعد میرفتی ،

کاش میگفتی از من متنفری و بعد مرا تنها میگذاشتی ،

کاش میگفتی عاشقم نیستی و جایی در قلبم نداری و بعد میرفتی !

چرا بی خبر رفتی؟


نظرات شما عزیزان:

کردیا
ساعت16:50---24 اسفند 1391
وبلاگت خیلی قشنگه ممنون میشم اگه به من یه سر بزنید
http://کردیا.loxblog.com/


سارا
ساعت15:51---29 خرداد 1391
___________________________________$$
_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
وبت خیلی قشنگه اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن منتظرتم


الناز
ساعت15:25---8 ارديبهشت 1391
. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشريف بياريد
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بيارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هستی تابناک ׀ تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

درامتداد سکوتم در امتداد غم ودرد رها شده بودم میان فصلی سرد دلم گرفته بود وصدایت نوای باران بود نگاه پر محبت وگرمت چوچشمه ساران بود درون سینه من سکوت بود وغم بود وغم بود وسکوت سکوت چون سم بودو سم بود وسکوت ودست مهر تو آمد سکوت رفت وتو ماندی وبا ترانه ی باران چه عاشقانه تو خواندی … کنون که تو رفتی دلم چگونه بماند دلم چگونه بخندد،دلم چگونه بخواند کنون که تو رفتی سکوت مبهم وتارم دوباره کرده اسیرم دوباره برده قرارم … برو ای صمیمی برو که دعایم حواله راهت برو تا به فردا برو که خدایم همیشه پناهت


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , d0rd00ne.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM